piątek, 19 czerwca 2015

Reaktywacja!

No witam, witam!
Trochę czasu minęło, nim tu ostatnio zaglądałam. Cóż, wiele się pozmieniało i nie ukrywam, że totalnie straciłam pomysł na kontynuację tej historii. Postanowiłam więc, że w najbliższym czasie go zacznę pisać od nowa. Zmienił się mój styl pisania, więc też dalsze rozdziały nie zgrywałyby się z poprzednimi notkami. 
Za zmiany wezmę się, gdy tylko uporządkuję wszystko z resztą blogów, do których linki znajdziecie poniżej. Teraz bardziej skupiam się na historii Rose, potem zajmę się Ann. I miniaturki będą wrzucane na resztę blogów w międzyczasie. Jak mniej więcej dam radę ogarnąć tamte blogi, to wrócę tutaj i popracuję nad tą historią :)
Popełniłam błąd, bo zaczęłam tworzyć kilka historii na raz i totalnie się w tym pogubiłam. Teraz muszę się pozbierać i wypić piwo, które sobie naważyłam. 
No ale mniejsza, mam nadzieję, że w ogóle ktoś tu jeszcze czeka na dalsze informacje etc.
To ten, życzę miłej nocy! <3
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter Magical Wand